Am observat cu profundă uimire că această știre foarte veche desigur, revine în aceste zile, în topul celor mai citite articole de pe blogul meu și, pentru a nu se crea confuzii, trebuie să precizez faptul că această stare de fapt nu mai corespunde demult realității!
da,la vremea aceea, RTS era LIDER DE AUDIENȚĂ! Dar acum nu mai este nimic, este zero barat, probabil la coada audiențelor și asta deoarece aici s-a prestat cel mai defectuos management media și cea mai tembelă politică! Așa că nu trebuie să vă faceți iluzii! Ceea ce citiți aici este o frumoasă amintire, gfreu de reeditat vreodată! AMIN!
După 5 ani şi jumătate de existenţă, nu şi-au
zdrobit concurenţa, ci pur şi simplu au desfiinţat-o!
RTS lider incontestabil de audienţă în
Mehedinţi
Profesionalism, implicare, dăruire, munca în
echipă, obiectivitate şi multă – multă pasiune! Acestea sunt ingredientele
celei mai frumoase poveşti de succes trăite vreodată de un post de televiziune
local. Pe segmentul ei şi în judeţul ei, RTS are cea mai mare cotă de audienţă,
comparabilă atât cu televiziunile locale concurente, cât şi cu celelalte
televiziuni locale din România. RTS are audienţa de două ori şi jumătate cât
toate concurentele sale – DATINA, GALAXY şi TELE 2, luate la pachet.
Radio Televiziunea Severin (RTS) înseamnă acum
la cinci ani şi jumătate distanţă de prima emisie, o poveste a succesului
incontestabil şi a cuceririi masive a audienţei, pe toate segmentele posibile.
Profesionalismul, dăruirea, abordarea obiectivă a evenimentelor locale,
implicarea în proiecte de asistenţă socială şi campanii umanitare, reportajele
şi emisiunile de mare impact, emisiunile de ştiri, precum şi dezbaterile
televizate, toate acestea au reuşit să aducă televiziunii RTS cel mai mare
segment de telespectatori din judeţ, dar şi o audienţă, la nivel judeţean,
comparabilă doar cu câteva dintre cele mai mari televiziuni din România. Primul
studiu de audienţă, realizat profesionist şi ştiinţific, pentru staţiile locale
de televiziune din România, de către o companie de prestigiu în acest domeniu, în
perioada mai – iunie 2011, a subliniat ceea ce mehedinţenii ştiau deja, dar nu
cifric şi procentual: RTS este liderul incontestabil de audienţă şi
televiziunea preferată a mehedinţenilor. Pe locurile următoare în clasamentul
celor apreciate televiziuni din Mehedinţi se găsesc, în ordine, la diferenţe
foarte mari, DATINA TV, GALAXY TV şi TELE 2 TV. Toate acestea nu reuşesc
împreună să acopere decât 42% din audienţa pe care RTS o capacitează singură.
Studiu profesional
Studiul pentru Audienţa Televiziunilor Locale
(SATVL) a fost organizat împreună cu ARBOmedia şi realizat de DAEDALUS MILLWARD
BROWN, o companie cu experienţă şi prestigiu în segmentul cercetărilor de
piaţă. Studiul a analizat audienţa a 21 de televiziuni locale din 49 de oraşe
ale României. Prin intermediul metodologiei CATI, au fost intevievate
eşantioane reprezentative din fiecare oraş în parte şi pentru fiecare staţie TV
locală analizată. Datele rezultate relevă interesul publicului pentru staţiile
de televiziune locală, pentru ştirile şi evenimentele desfăşurate în plan
local. Persoane active, cu vârsta cuprinsă între 14 şi 64 de ani, din mediul
urban, înregistrează un volum de vizionare semnificativ pe canalele TV locale. Celelalte
televiziuni care au intrat în studiul de audienţă, alături de RTS sunt: TV
Arad; Argeş TV; Unu TV Bacău; AS TV Bistriţa Năsăud; Tele M din Botoşani şi
Iaşi; RTT Braşov; Campus TV Buzău; Banat TV Caraş-Severin; Alpha TV Cluj; CTV
Constanţa; Artpress TV Dâmboviţa; Oltenia 3 TV Dolj; TV Galaţi; Acces TV Gorj;
HD TV Hunedoara; Maramureş TV; Ştii TV Mureş; UNU TV Neamţ; Prahova TV; Nord
Vest TV Satu Mare; Eveniment TV Sibiu; Bucovina TV Suceava; TVT 89 Timiş;
Etalon TV Vâlcea şi Atlas TV Vrancea.
Lider incontestabil
În cuprinsul studiului, sunt cuprinse, în
ordinea alfabetică a judeţelor de domiciliu, toate televiziunile locale auditate.
RTS este singura în dreptul căreia scrie „LIDER INCONTESTABIL AL PIEŢEI TV
LOCALE”. Televiziune cu profil general, distribuită prin antenă, satelit şi
reţelele de cablu RCS & RDS, ENIASN, DIGI TROM SUD, RTS are 24 de ore de emisie şi cuprinde în
grila de programe ştiri, divertisment, talk show-uri, emisiuni live de interes
local. Acoperirea tehnică a staţiei TV arată faptul că 86% din populaţia
oraşelor Drobeta-Turnu-Severin, Baia de Aramă şi Strehaia recepţionează acest
canal de televiziune. De asemenea, 91,7% din persoanele intervievate în cadrul
studiului de piaţă, în Mehedinţi, au ca sursă de informare pentru ştiri locale
televiziunea, comparabil cu 53,6% - radio; 57,6% - ziarele şi 59% - internetul.
Cifra procentuală, poate cea mai importantă în ecuazia unei televiziuni, este
cea a componentei daily reach. Mai exact, aceasta arată faptul că numai într-o
singură zi 32% din mehedinţeni, adică un număr de 23.560, vizionează programele
TV ale staţiei RTS. Profilul telespectatorului, conturat de acest studiu scoate
la iveală faptul că 60,4% din persoanele care au urmărit canalul RTS au
venituri individuale de nivel mediu şi ridicat. 55,3% din telespectatorii RTS
sunt bărbaţi şi 44,7% sunt femei. Categoria de vârsă dominantă a
telespectatorilor RTS este cea cuprinsă între 35 şi 44 de ani (28%), urmată la
cîteva procente de categoria de vârstă 25 – 34 de ani (22%). Circa 19,6% din
telespectatori au între 45 şi 54 de ani, 18,6% au între 55 şi 64 de ani, iar
11,9% au între 15 şi 24 de ani. Audienţa extinsă arată faptul că 48.637 de
persoane, adică un procent de 66,1%, vizionează staţia TV RTS, într-o
săptămână. Studiul mai arată şi un alt
fenomen care relevă statutul de lider incontestabil al audienţei şi practic o
performanţă inegalabilă. Este vorba de faptul că la capitolele daily reach şi
audienţă extinsă, adică numărul de telespectatori care au răspuns că au urmărit
RTS în ziua precedentă şi în săptămâna precedentă, RTS stă cel mai bine,
comparativ cu ceea ce au obţinut celelalte televiziuni auditate, în judeţele
lor. Iată doar cîteva exemple: În timp ce RTS are daily reach 32% (23.560
telespectatori) şi audienţa extinsă de 66,1% (48.637 telespectatori, alte
televiziuni au: 25,6% cu 48.297 – 1 TV Bacău; 11,1% cu 24.594 –AS TV Bistriţa
Năsăud; Tele M Botoşani – 21,4%; RTT Braşov – 15,9%; Banat TV Caraş-Severin –
24,5%; Oltenia 3 TV Dolj – 11,8%; Tele M Iaşi – 10,9%, iar exemplele care arată
că RTS ale cel mai mare daily rech pot continua.
Concurenţa zdrobită, televiziunile centrale
invidioase
Totuşi, cea mai bună dovadă a faptului că RTS
a cucerit piaţa media din Mehedinţi şi nu numai, sunt cifrele şi clasamentele.
Iar aici situaţia trebuie abordată pe două paliere distincte: în comparaţie cu
celelate televiziuni locale din Mehedinţi şi în comparaţie cu posturile TV
naţionale vizionate de mehedinţeni. În ceea ce priveşte concurenţa locală,
aceasta este ca şi inexistentă, deoarece luate la pachet, DATINA TV cu TELE 2
şi cu GALAXY TV, acestea nu cuprin nici jumătate din audienţa RTS. În ceea ce
priveşte concurenţa pe audienţă cu televiziunile centrale, doar PRO TV, Antena
1 şi Realitatea TV sunt în faţa RTS. Concret, la capitolul daily reach sau audienţa
reach last day, RTS are 32% (23.560 telespectatori zilnic), pe locul al doilea
este DATINA TV cu 6,1% (4472 de telespectatori zilnic), pe locul al treilea
este GALAXY TV cu 3,7% (2575 de telespectatori zilnic), iar pe locul al
patrulea şi ultimul este TELE 2 TV ci 3,5% (2575 de telespectatori zilnic). Pe
celălalt palier, RTS se bate în audienţă cu televiziunile centrale preferate de
mehedinţeni. Astfel, pe primul loc este PRO TV – 71, 9% (52.943 telespectatori
zilnic), pe locul al doilea este Antena 1 – 52,5% (38.604 telespectatori
zilnic), pe locul al treilea este Realitatea TV – 38,4% (28.256 de
telespectatori), iar pe locul al patrulea este RTS cu 32% (23.560 de
telespectatori).
„Televiziunea a început aici!”
RTS – televiziunea oraşului tău a emis pentru
prima dată pe data de 7 octombrie 2005. „Este cel mai modern proiect media
construit vreodată în acest oraş. De la bun început am stabilit standarde
înalte prin care telespectatorii să aibă parte de programe TV de calitate şi
avem curajul să spunem – Televiziunea a început aici!”, explică directorul RTS,
colega noastră Ana Maria Urziceanu. RTS nu înseamnă, însă, numai televiziune.
Alături de colegii noştri de pe segmentul TV, pe care îi felicităm din toată
inima, în Trustul RTS mai sunt RADIO SEVERIN şi cotidianul „Informaţia de
Severin”. Aşadar un pachet media complet, din care performanţa nu lipseşte la
fel cu nici răsplata profesionalismului nu întârzie să apară. Tot ce s-ar mai
putea spune, acum, când RTS a devenit liderulincontestabil al audienţei locale,
este faptul că au fost ridicate la rang de principii trei cuvinte: „Speră!
Visează! Împlineşte!”. RTS a mai avut parte, cu ceva timp în urmă şi de un alt
studiu de audienţă, care releva faptul că „Stirile RTS” sunt în top cu o
audienţă deaproape 80%. Acel studiu era făcut de ISOP Craiova.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
comentați