joi, iunie 13, 2013

Este inadmisibil! Cineva să ia odată măsuri drastice! S.O.S RTS!




Dau timpul înapoi şi încerc să retrăiesc clipele în care marea familie RTS era o familie! Petrecerile de aniversare, ştirile dicutate la şedinţe, deplasările şi cursurile la care eram trimişi, campania extraordinară de sprijin pentru românii de pretutindeni şi chiar politica acestui trust! Sincer să fiu îmi dau lacrimile! Audienţa pe care RTS a avut-o într-o anumită perioadă este un alt etalon al unui templu în care cuvintele de ordine erau, dacă îmi mai amintesc bine, "Speră, visează, îndrăzneşte!" Aşa cum la ziarul "Informaţia de Severin" cuvintele de ordine erau "Fii informat, fii puternic!" Ce a mai rămas din visul acela minunat? Aproape nimic! Dar chiar şi aşa, în aceste vremuri de criză, în care era de aşteptat ca toate canalele publicitare ale trustului să fie retezate, mai era o speranţă! Credeam că RTS, pentru că doar atâta a mai rămas din trustul ce conţinea televiziune, ziar şi post de radio, va rezista la limita subzistenţei şi va rămâne la locul lui. Poate că a rămas, dar doar cu un buletin de ştiri, cu anoste talk-show-uri şi cu tone de muzică populară nu prea miroase a televiziune de succes. Cu toate acestea, oamenii se obişnuiseră, oamenii de pe tot mapamondul, să acceseze două adrese (www.televiziuneaseverin.ro şi www.informatiadeseverin.ro), unde să vadă ştirile! Atât mai rămăsese întreg după aventura nefastă a unui om ciudat şi uşor labil precum Mîţu. Acum nu mai avem nici asta, pentru că, spre surprinderea mea, aseară am încercat să accesez RTS şi am dat peste paginile din fotografiile de mai sus. Vi se pare ceva ciudat? Mie nu! Cunoscând cine a rămas să coordoneze trustul sfărâmat, NU! Dar am crezut că poate totuşi, mai există o speranţă! Nu vreau să fiu greşit înţeles! Nu vreau să mă întorc acolo, nu plâng după compania celor care, după vânzarea trustului, s-au transformat în groparii lui, dar îmi pare rău de visul la care am participat şi eu timp de peste 5 ani! După care, nişte "oameni de televiziune" orgolioşi şi scorţoşi, cu aere şi pretenţii necuvenite m-au trimis la plimbare. De fapt, politica adoptată la RTS, după ce doamna Anca nu l-a mai condus a fost mediocritatea! Au fost eliminaţi, rând pe rând, cei mai buni oameni, iar cei care nu au putut fi eliminaţi au fost umiliţi şi determinaţi să plece! Au rămas "specialiştii"! Dar chiar nu mă mai interesează! Îmi pare rău că, pe zi ce trece, se mai prăbuşeşte câte ceva din edificiul clădit cu atâta muncă. Iar asta pentru că acolo este un om care nu are nimic în comun cu presa, cu televiziunea şi cu jurnaliştii! Aşa cum nu are nimic nici cu politica, dar asta e altă poveste! Iar cine nu crede, poate întreba pe cei care au plecat cât s-au chinuit şi câţi nervi şi-au tocat până să recupereze banii munciţi de ei de le "mogulul" Mîţu. Personal, nu vreau ca nimeni să trăiască vreodată ceea ce am trăit eu atunci când onorabilul Nelu m-a trimis la plimbare, dar mi-aş dori ca, aşa şchioapă, boantă şi mediocră televiziunea RTS să meargă înainte. Şi am semnale că cineva vrea să refacă edificiul sau cel mult să încerce asta! Nu opoziţia e de vină pentru drama RTS, nu Duicu şi nici altcineva, ci primul vinovat este mogulul Mîţu, care nu a ştiut în ce se bagă, iar dacă nu aştiut nici nu s-a înconjurat de oameni de bună credinţă, ci de oameni înfumuraţi, orgolioşi, duşmănoşi şi distructivi.
Ce se mai poate face cu RTS? Poate o reorganizare dură, în urma căreia vinovaţii să plătească, şmecherii şi îmbârligăcioşii să plece de acolo şi trustul să revină la viaţă! Îmi pare rău de tonul agresiv, de atitudinea dură, dar realmente am fost şocat când am dat clic pe adrea de web a RTS şi mai ales pe cea a ziarului la care am ţinut enorm şi pentru care munceam de dimineaţa până seara!
Este jenant unde s-a ajuns şi ce a putut face un om dintr-o televiziune de top!
Este iandmisibil! Trebuie luate măsuri drastice!
SĂ-ŢI FIE RUŞINE NELU MÎŢU!!!!! (Că tot e celebră expresia asta!)

4 comentarii:

  1. Prea tarziu,Romica! Te lauzi ca ai pus umarul la ridicarea RTS,dar te asigur ca tonele de laturi pe care le-ai revarsat si tu ani la rand in ziar sau tv au dus la acest deznodamant. De mult prea multe ori te-ai amestecat in treburi care nu te priveau,ai influentat politicienii care patronau trustul in mod negativ si ai amestecat politicul cu jurnalismul. Arunca un pumn de pamant peste mormantul RTS pe care si tu l-ai ingropat si spune: telespectatorii sa ne ierte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu la cele spuse de Anonim !

    RăspundețiȘtergere
  3. Să zicem! Nu ştiu dacă puteam eu să influenţez politicienii care patronau trustul şi dacă eram în stare de aşa ceva, dar vă respect opinia! Altceva am vrut să spun: pe zi ce trece mai cade câte o cărămidă din edificiu, iar asta din vina unora care habar nu au ce să facă pe acolo! Nu ştiu dacă e bine să vorbim de mormântul unui trust de presă, pentru că odată cu orice instituţie de presă care dispare, fie ea cât de mică, se face un pas înapoi pe calea democraţiei, a libertăţii de exprimare şi a libertăţii în sine! Niciun ziar şi nicio televiziune nu trebuie să dispară sau să fie demolată, aşa cum se întâmplă acum la RTS. Cât despre mine, poate că da, am făcut şi eu mai multe greşeli!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai publicat comentariul meu. E un semn de maturitate din partea ta.La fel ca si opinia ca RTS nu trebuie sa dispara. Aici suntem total de acord. E poate cel mai rau lucru care se poate intampla in vremurile astea in care raul,incompetenta,impostura si amatorismul USL sunt mult,mult mai mari decat in vremea PDL. Chiar nu stiu cine ar putea schimba soarta RTS.Un alt patronaj sigur ar ajuta,dar cine sa investeasca acum intr-un trust de presa de provincie?

    RăspundețiȘtergere

comentați