joi, februarie 25, 2010

a venit PONTA şi a stat cu Duicii la masă!!!



Liderul social democrat a stat cu Duicii la masă

Victor Ponta umilit la Severin de Stelian Stăncioiu - Lucernă



Victor Ponta a vizitat ieri seară judeţul Mehedinţi, pentru a face cunoştinţă cu organizaţia de aici. Deşi a stârnit aplauze printre cei aproape 300 de social democraţi prezenţi, tânărul şef de partid a fost obligat să înghită discursul vanghelizat al celui pe care Duicu l-a pus al doilea om în filială, Stelian Stăncioiu. Acesta l-a confundat cu Mircea Geoană, cu gândul probabil la ceea ce a votat ca delegate la Congresul Extraordinar al PSD.


Prim-vicepreşedintele PSD Mehedinţi, Stelian Stăncioiu, practic numărul doi în partid a făcut o gafă de proporţii la evenimentul prilejuit de vizita la Severin a preşedintelui PSD, Victor Ponta. Cel mai probabil emoţionat, Stăncioiu a început un discurs punctat cu o sumedenie de greşeli de exprimare, dar şi cu o gafă de proporţii: confundarea lui Victor Ponta cu Mircea Geoană. Şi pentru că discursul, ce aminteşte de deja clebrul Vanghelie este unul memorabil, ar fi păcat să nu fie reprodus, ad-literam. „În primul rând mulţumesc tuturor celor prezenţi în sală pentru a participa împreună la primirea pentru întâia oară în calitate de preşedinte al partidului, a domnului preşedinte Mircea Geoană, ăăă..., vă rog să mă scuzaţi, a domnului Victor Ponta, în judeţul Mehedinţi. Îmi cer scuze, îmi cer scuze, nu contează ce am hotărât înainte, vă spun cu toată sinceritatea că prin venirea domnului Victor Ponta, speranţa noastră, a membrilor partidului social din judeţul Mehedinţi, a renăscut, deoarece aveam foarte puţine aşteptări, iar eforturile pe care le-am făcut în timpul alegerilor, prin care am trecut şi le-am câştigat, eram foarte dezamăgit pentru pierderea alegerilor de către domnul Mircea Geoană. Sunt unul dintre cei care am crezut în schimbare, este speranţa pe care o aştept de foarte mult timp. Şi astăzi, pentru că dumneavoastră veniţi aici în calitate de preşedinte al PSD ne onorează şi eu sunt foarte mulţumit împreună cu colegii mei.Vream să mă credeţi, domnule preşedinte că trecem printr-o perioadă destul de grea, o perioadă pe care sper să o scurtăm cu ajutorul dumneavoastră. Vreau să cred că organizaţia din judeţul Mehedinţi va începe o nouă activitate, o activitate bazată pe sinceritate, pe responsabilitate, pe lipsă de egoism sau de ură. Această organizaţie, alături de preşedintele nostru, domnul Duicu, trebuie să performeze mai mult decât a făcut-o până acuma. Sunt liderul primarilor PSD din Mehedinţi şi în această calitate vreau să vă spun că vom face tot ce depinde de noi şi de întreaga mişcare social democrată din Partidul Social Democrat Mehedinţi să ne aducem alături oameni de valoare, oameni care au stat izolaţi oarecum, oameni care până acum, dintr-un motiv sau altul, nu ni s-au alăturat”, a declarat de la tribună al doilea om din PSD Mehedinţi, spre deliciul celor peste 300 de participanţi la întâlnirea cu Victor Ponta. Deliciul este, de fapt ceva prea puţin spus pentru a exprima exact ceea ce a stârnit în sală discursul lui Stăncioiu. Timp de câteva zeci de minute, toţi cei prezenţi s-au prăpădit de râs, neputându-şi reveni din şocul creat de gafa impardonabilă a lui „Lucernă”. După bâiguielile cu pretenţie de discurs ale lui Stelian Stăncioiu au mai vorbit şi alţi membrii marcanţi ai PSD, dar niciunul nu s-a ridicat la nivelul celui ce reprezintă al doilea om în PSD Mehedinţi. Adrian Duicu a dorit parcă să anticipeze întrebările presei şi a explicat de ce ar fi votat la congres cu Victor Ponta, în ciuda deciziei luate în Conferinţa Judeţeană Extraordinară de susţinere a lui Mircea Geoană. „În momentul în care a fost conferinţa judeţeană, sâmbătă, domnul Ponta nu îşi anunţase candidatura, în comitetul executiv, înainte de a-şi anuţa candidatura am avut chiar şi o discuţie şi asta a fost unul din motivele pentru care conferinţa judeţeană extraordinară nu a mandatat delegaţii să voteze cu Victor Ponta, ci cu Mircea Geoană”. Nu se ştie cât de mult a reuşit să convingă Duicu pe cei prezenţi, dar ştim cu siguranţă că Victor Ponta a dat dovadă de o diplomaţie excelentă, demnă de un procuror. El a precizat că este onorat să stea cu Duicii la masă. „M-am întâlnit în hol cu o veche cunoştinţă de a mea, tot un tânăr, şi îmi spunea dacă stau la masă cu Duicu şi cu dumneavoastră. I-am spus că stau la masă cu cei care câştigă alegerile”, a precizat Ponta. De altfel, omul care spunea că nu stă cu corupţia la masă, a reuşit să înghită situaţia de la Mehedinţi, numai şi numai de dragul diplomaţiei sau poate al rezultatelor. Victor Ponta a sugerat, printre altele şi faptul că ar vrea să candideze în anul 2014 la Preşedinţia României. „în 2012 avem alegeri localem parlamentare, câştigaţi-le şi după aceea am să vin să vă cer sprijinul şi pentru altceva”, a declarat Ponta, sugerând ne-explicit că ar vrea să candideze la funcţia de preşedinte în 2014. Ponta a amintit că Adrian Duicu a fost atât de amăgit de promisiuni că va fi vicepreşedinte, încât s-a săturat şi el de atâtea promisiuni care nu sunt la fel în teritoriu ca la centru. De altfel, Ponta i-a promis lui adrian Duicu că îl va coopta în conducerea centrală, pe un post executiv, cu atribuţii asemănătoare vicepreşedinţilor.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentați