joi, februarie 18, 2010

sătul de politică



S-a săturat de politică!

Vicepreşedintele PSD Mehedinţi se retrage

Unul dintre cei mai cunoscuţi vicepreşedinţi ai PSD Mehedinţi, Nandi Covlea, primarul comunei Prunişor, a luat o hotărâre decisivă în ceea ce priveşte activitatea politică, cel puţin pe următorii ani. Edilul şef de la Prunişor este cunoscut ca un activist politic de forţă în zona sa de influenţă, iar nu de puţine ori a fost chiar controversat pentru modul în care a mobilizat electoratul la alegeri. Nandi Covlea este şi om de afaceri, el deţinând firma LORY COM SRL, firmă ce se ocupă de lucrări de construcţii şi care i-a adus, cel puţin anul trecut mari probleme. Primarul Covlea deţine, din 7 martie 2009, atunci când preşedinţia filialei Mehedinţi a PSD a fost preluată de Adrian Duicu, funcţia de vicepreşedinte. Imediat după alegerile din 6 decembrie 2009, Covlea s-a declarat dezamăgit nu atât de rezultatul turului doi al prezidenţialelor, cât de problemele pe care politica i le-a generat în anul care a trecut. Aşa se face că a decis să se retragă din funcţiile politice şi să rămână un simplu membru de partid. „Nu mai vreau să fac politică, pentru că m-am săturat. Vreau să mă ocup de comuna în care sunt primar şi de problemele de acolo. Nu m-a ajutat cu absolut nimic politica, ba dimpotrivă! Totuşi voi rămâne fidel partidului în care am activat, adică PSD!”, a declarat Nandi Covlea. Pe de altă parte, la Conferinţa Judeţeană a PSD Mehedinţi de acum câteva zile, vicepreşedintele Nandi Covlea a fost desemnat să participe ca delegat la Congresul PSD de pe data de 20 februarie, dar a refuzat această demnitate acordată prin votul colegilor săi din Delegaţia Permanentă Judeţeană. „le mulţumesc colegilor mei pentru onoarea pe care mi-au făcut-o de a mă desemna ca delegat, dar m-am ridicat politicos în picioare, în timpul lucrărilor, şi am refuzat locul de delegat. Nu mai vreau să fac politică”, ne-a declarat în mod surprinzător Covlea. Vicepreşedintele PSD Mehedinţi Marius Screciu, un lider cu autoritate în filiala judeţeană spune că îi pare rău de decizia luată de colegul său, dar o respectă. „Este un coleg bun şi capabil şi un activist bun, dar nu îl pot opri să ia deciziile pe care le doreşte. Sunt surprins şi chiar îmi pare rău că a luat această decizie”, a precizat Marius Screciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentați