miercuri, martie 30, 2011

INTERVIU


"NU-MI PLACE SĂ VORBESC DESPRE PSD!"
Mereu surprinzător şi mereu şarmant în politică, Nicolae Tudorescu a devenit prim-vicepreşedintele unui partid mic, dar descurcăreţ, PC. Prim-vicepreşedinte de filială judeţeană, desigur! După alegerile judeţene, lui Nicu Tudorescu i s-a deschis apetitul pentru a candida la preşedinţia Consiliului Judeţean. E convins că va fi desemnat candidat şi că va face o figură frumoasă. Despre politică, ambiţii şi speranţe, vorbeşte Nicu Tudorescu!


Reporter: Aţi avut o con­fer­inţă judeţeană, despre care ştim că a ieşit foarte bine, atât ca participare, cât şi ca mesaj politic. Ce va însemna, de acum înainte, PC Mehedinţi, din pers­pe­ctiva liderului politic Nicu Tu­dorescu?
Nicolae Tudorescu: Da, sunt mulţumit când lucrurile ies bine şi mi-am dorit foarte mult acest lucru, dar a fost şi foar­te greu de organizat această Conferinţă Judeţeană a PC Me­he­dinţi la nivelul la care am vrut să fie. Am fost o echipă ca­re a muncit ceva timp pentru acest lucru. Am considerat Con­ferinţa Judeţeană a PC Mehe­dinţi momentul zero şi de aici în­cepem un nou drum ca PAR­TE­NERI cu PNL şi PSD, în USL, pentru a câştiga alegerile locale şi parlamentare din 2012.

Rep.: Sunteţi, de acum o­fi­ci­al, ales democratic, prim-vi­ce­preşedinte al PC Mehedinţi. De ce nu preşedinte, pentru că, încă de la venirea dvs. în PC, aşa s-a crezut?
N.T.: Nu mă interesează prea mult ce s-a crezut! În opinia mea, politica se face în ECHIPĂ. Acest lucru am încercat să-l pro­movez şi la PSD, dar fără suc­ces. Politica cu un singur li­der, care are şi dreptate e de do­meniul trecutului, cel puţin aşa ne arată istoria.

Rep: Am observat o par­ti­cipare impresionantă la con­fe­rinţa judeţeană. Toţi acei mem­bri sunt mai vechi sau exis­tă printre ei şi noi achi­zi­ţii, care au fost aduşi de dvs. în partid?
N.T.: Da, a fost o participare im­presionantă la Conferinţa Ju­­de­ţeană, cred că pentru foarte mulţi a fost o SURPRIZĂ, dar pen­­tru mine o stare de nor­ma­li­tate, au fost foarte mulţi din oa­menii aduşi de mine, dar este nu­mai începutul, să fiţi atenţi la perioada următoare, mi-am pro­pus 10.000 de membri pen­tru PC Mehedinţi, cu adeziune şi carnet!

Rep.: Aţi plecat din PSD, de pe o poziţie importantă şi aţi ales PC. De ce această a­le­gere şi ce v-a atras la con­ser­vatori?
N.T.: Nu-mi place să vo­r­besc de trecut, deci nici de PSD! V-am mai spus, cred că eta­ti­za­rea valorilor în POLITICĂ se ­fa­ce după ceea ce eşti ca profesie şi ceea ce dai pentru partid. Cei de la PC au fost de acord cu pro­iectele mele. În primul rând, do­resc implicarea pro­fe­sio­niş­ti­lor în politică şi, după cum aţi văz­ut, au venit la PC, dar vor mai veni. Nu funcţiile au fost slă­biciunile mele. După cum ve­­deţi, sunt acelaşi om şi acum!

Rep.: PSD Mehedinţi a mi­ni­malizat mereu plecarea dvs., spunând că nu e o pier­de­re prea mare. Ce credeţi că au pierdut cei din PSD, atunci când i-aţi părăsit?
N.T.: Acum, părerea lor des­pre mine nici că mă in­te­re­sea­ză, probabil au pierdut un OM, adică sigur pe cineva care a fă­cut şi a dat PSD-ului foarte mult în cei 10 ani cât am acti­vat acolo. Dacă vă referiţi la pro­cente, aveţi puţină răbdare, 2012 se apropie şi vor vedea cât au pierdut!

Rep.: Cum aţi fost primit în familia politică a PC, iar ai­ci mă refer la organizaţia cen­tra­lă, în special?
N.T.: Foarte bine, atât de Dan Voiculescu, de Daniel Cons­tantin şi de Maria Grapini.

Rep.: Aveţi un proiect po­litic care vă defineşte, în per­spec­tiva viitoarelor alegeri?
N.T.: Bineînţeles că am un pro­iect politic, i-am dat şi un nu­me – ARGUMENT – am să-l prez­int cât de curând, sper să şi câştig preşedinţia Consiliului Judeţean Mehedinţi cu el. Pro­movează parteneriatul public – pri­vat şi o serie de măsuri eco­no­mice, sper eu benefice, pen­tru judeţul Mehedinţi.

Rep.: S-a vorbit foarte mult despre candidatura dvs. la func­ţia de preşedinte al Con­si­liului Judeţean Mehedinţi, iar preşedintele Daniel Cons­tan­tin a declarat că vă sus­ţi­ne. Ce a vrut să spună, mai con­cret, domnia sa, atunci când a declarat că veţi can­di­da pentru şefia CJ?
N.T.: Dacă s-a vorbit mult, în­seamnă că sunt un candidat aş­teptat şi dorit de mehe­din­ţeni. E normal ca Daniel Cons­tan­tin şi toţi ceilalţi colegi să mă susţină. A văzut programul meu economic şi i-a plăcut. Sper să fiu ajutat de sondaje şi să fiu candidatul USL pentru pre­şedinţia Consiliului Jude­ţean Mehedinţi. Noi am promis că vom respecta protocolul USL şi aşa vom face, chiar dacă nu voi fi desemnat unic candidat.

Rep.: O candidatură a dum­neavoastră presupune o sus­ţi­ne­re totală din partea USL. Va fi o bătălie totală între dum­nea­voastră şi Adrian Duicu pentru nominalizare?
N.T.: N-am nicio bătălie cu ni­meni! Până în luna octom­brie, sondajele de opinie ne vor ale­ge candidatul USL pentru func­ţia de preşedinte al Con­si­liu­lui Judeţean Mehedinţi, dar cred că va mai fi un candidat PNL, luaţi în calcul şi acest a­mă­­nunt deosebit de important!

Rep.: Ce credeţi că vă re­co­mandă, în mod special, pen­tru a candida din partea USL, la Consiliul Judeţean?
N.T.: În primul rând, sunt mehedinţean şi cred că doresc numai binele acestui judeţ şi din punct de vedere economic, dar şi social. Îmi este greu să mă laud şi nici nu mă carac­te­rizează acest lucru, dar cred că aş fi un preşedinte de Consiliu Judeţean foarte bun.

Rep.: Alianţa numită USL vă poate obliga să colaboraţi per­fect cu liderii PSD, de care aţi fugit, la PC. În acest sens, ce veţi face în campania elec­to­rală, pentru a suporta o co­la­borare cu PSD?
N.T.: Eu nu am fugit nici de PSD şi nici de liderii PSD. Cred că în politică, cel puţin în vizi­u­nea mea, ar trebui să fim colegi, cel mult adversari, dar nici­de­cum duşmani. Eu nu am nicio pro­blemă, pot să-i privesc pe toţi în ochi. Întrebarea este da­că ei mă mai pot privi pe mine în ochi, fără a pleca privirea? Ei se răfuiesc între ei pentru că le este frică de PDL şi inventează diferite scenarii. Indiferent care va fi rolul meu în campania e­lec­torală, sper candidat la PRE­ŞE­DIN­ŢIA Consiliului Judeţean Me­hedinţi, colaborarea mea cu PSD va fi în starea de nor­ma­li­tate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentați